پیکه: از بازنشستگی در بارسلونا مطمئن هستم

۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 84516285
پیکه: از بازنشستگی در بارسلونا مطمئن هستم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال بارسلونا گفت: من در بارسا بازنشسته می‌شوم و از این موضوع اطمینان دارم. چیزی که من نمی‌پذیرم، بازنشستگی به عنوان بازیکن تعویضی است.

به گزارش ایرنا از روزنامه ورزشی اسپانیا مارکا، «جرارد پیکه» در مصاحبه‌ خود به سوالات کوتاهی در خصوص مسائل مختلفی پیرامون باشگاه بارسلونا پاسخ داد:

آیا احساس بازنشستگی می‌کنی؟ 

من هنوزم درونم همان جرارد کودک و سرکش را دارم که شوخی‌های قدیمش را تکرار می‌کند. احساس می‌کنم از نظر جسمی وضعیت خوبی دارم. من سریع‌ترین نیستم اما می‌توانم طوری برابر بهترین‌ها بازی کنم که احساس حقارت نداشته باشم. تا زمانی که بتوانم این کار را انجام بدهم، بازی خواهم کرد. 

چگونه بازنشسته می‌شوی؟ 

من در بارسا بازنشسته می‌شوم و از این موضوع اطمینان دارم. چیزی که من نمی‌پذیرم، بازنشستگی به عنوان بازیکن تعویضی است. سه ماه بازی را به ۱ سال روی نیمکت ترجیح می‌دهم. 

رفتن «لیونل مسی» از بارسا

هرگز تصور نمی‌کردیم او از بارسا برود اما قطعاً ترک بهترین بازیکن تاریخ برای شما دشوار است. مثل زمانی که کریستیانو رونالدو از مادرید رفت. ما سال‌هاست که با لئو زندگی می‌کنیم و اکنون باید بازیکنان جدیدی پیدا کنیم. مشکل این است که لئو همه چیز را به بارسا داد. او همه کارها را به تنهایی انجام می‌داد. شما باید بازیکنان زیادی را پیدا کنید تا همه کارهایی را که یک نفر می‌کرد برایتان انجام دهند.

بحران اقتصادی بارسا

برنامه کوتاه مدت برای ما این است که حقوق‌ها را کاهش دهیم. بله این کار را انجام می‌دهیم. ما باید برای استعدادیابی سرمایه‌گذاری کنیم. در حال حاضر هیچ پولی وجود ندارد. باید به دنبال فرمول‌های خلاقانه برای دستیابی به درآمد بیشتر باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha