رییس کمیته امداد امام (ره) کشور از معاون استاندار کرمانشاه تقدیر کرد

کرمانشاه- ایرنا- رییس­ کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با ارسال لوح تقدیری از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به لحاظ تلاش­های صورت­گرفته برای جذب حامیان معنوی ایتام در قالب طرح پویش «ایران مهربان» تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، در همایش ملی طرح «ایران مهربان» که  روز دوشنبه با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد، امام جمعه موقت تهران، رییس سازمان بسیج سازندگی، خیرین و مدیران کل کمیته امداد کشور در ارتباط تصویری برگزار شد؛ از مشارکت مطلوب مردم، خیرین و کارکنان دستگاه های اجرایی استان در تحقق این طرح تقدیر و از دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر «سید مرتضی بختیاری» خطاب به معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه آمده است:

خدمت خالصانه و بی منت به محرومین و یاری رسانی به ایتام توفیقی از جانب خداوند منان است که علاوه بر آثار پربرکت آن در دنیا موجب جلب رضایت الهی نیز خواهد شد.

بی شک اقدامات ارزنده جنابعالی در رسیدگی به ایتام و تأسی از مشی و شیوه مولا و مقتدای مومنان ابوالایتام حضرت امیرالمومنین علی (ع) در فرهنگ دینی و اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حمایت از ایتام و محرومان اندوخته گرانقدری در پیشگاه خداوند باری تعالی خواهد بود.

به رسم ادب و احترام و با کمال افتخار از تلاش ها و اقدامات خداپسندانه جنابعالی در تحقق پویش ایران مهربان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزون برای شما و خانواده محترمتان مسألت دارم."

پویش ایران مهربان از نیمه دوم سال ۹۹ با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شد و بر اساس اعلام کمیته امداد در حال حاضر هیچ یتیم بدون حامی در کشور نداریم.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه، حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ خانوار زیرپوشش کمیته امداد است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار ۵۹۵ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha