برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می‌شوند

تهران- ایرنا- پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نظر دارد سومین دوره «معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» را هم‌زمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، از معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها دعوت کرده است نسبت به معرفی و ارسال اثر پژوهشی برتر مجموعه خود اقدام نمایند.

اثر پژوهشی منتخب و برگزیده آن معاونت/ سازمان/ مرکز/ اداره‌کل می‌تواند در قالب طرح پژوهشی، کتاب و پایان‌نامه ‌(حمایت‌شده از سوی آن معاونت/ سازمان؛ همچنین پایان‌نامه‌های همکاران)، باشد.

اثر باید در طی سه سال اخیر تدوین شده و در چارچوب مأموریت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. آثار آسیب‌شناسانه، کاربردی و دارای راهکار در اولویت‌اند.

همچنین برای ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی استان (در بخش تقدیر از «استان برگزیده پژوهشی»)، گزارشی از فعالیت‌ها و آثار پژوهشی استان در سه سال اخیر ارسال شود. در این بخش، مبتنی بر فعالیت و اقدامات پژوهشی صورت گرفته در هر استان، استان برگزیده انتخاب و از آن تقدیر خواهد شد.

مهلت ارسال اثر پژوهشی ۲۰ آبان ۱۴۰۰ اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha