عرضه بنزین در ۱۸ درصد جایگاه های سوخت گلستان از سر گرفته شد

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به استمرار تلاش‌ها برای حل کامل وقفه به وجود آمده در عرضه جایگاه سوخت بنزین گفت: در زمان حاضر ۱۸ درصد جایگاه های سوخت این استان بنزین عرضه می کنند.

احسان مکتبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مشکل به وجود آمده در امر توزیع و عرضه بنزین مربوط به سراسر کشور است که این مورد در استان در حال برطرف شدن است.

 وی افزود : تا ساعت ۱۶ عصر امروز  ۱۳ پمپ بنزین در مناطق مختلف گلستان در حال عرضه و توزیع بنزین هستند.

وی تصریح کرد: در گلستان ۷۳ جایگاه پمپ بنزین دارد که عوامل فنی شرکت پالایش و پخش استان در تلاش هستند تا ساعات دیگر بخش اعظمی از این نارسایی برطرف کنند.

در همین راستا ، احمد وحیدی امروز در حاشیه مراسم معارفه استاندار جدید گلستان درباره اختلال در پمپ‌های بنزین کشور به خبرنگاران گفت: اختلال در پمپ بنزین‌ها از صبح امروز پیش آمد و مجبور شدند به صورت آفلاین خدمات بدهند.

وی این مشکل بوجود آمده را فنی دانست و تاکید کرد به زودی برطرف می‌شود، افزود: قصدی برای اضافه کردن قیمت نداریم و سهمیه بنزین همه خودروها محفوظ است.

وی اضافه کرد: در وزارت نفت به سرعت در حال برطرف کردن این مشکل هستند.

وحیدی یادآور شد: مشکل جدی در این زمینه وجود ندارد و جایگاه عای عرضه سوخت با تلاش‌های انجام شده به زودی به حالت عادی بر می‌گردد.

استان گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha