۷ آبان ۱۴۰۰، ۲:۴۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84521659
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

حماس: مقاومت تنها راه مقابله با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است

تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه گفت: مقاومت فراگیر در برابر رژیم اشغالگر می‌تواند شهرک‌سازی را متوقف کند.

به گزارش ایرنا از تارنمای القدس، حازم قاسم در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث ۳ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری گفت: مقاومت فراگیر و مداوم در برابر رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان، می‌تواند شهرک‌سازی را متوقف و بساط آن را به طور کامل از اراضی فلسطین جمع کند و آزادسازی اراضی و بازگشت آوارگان انجام شود.

وی افزود: این تصمیم صهیونیست ها، جنایت جنگی واقعی و مؤید این است که اقدامات توسعه‌طلبانه در شهرک سازی، در همه دولت‌های صهیونیستی بوده است.

سخنگوی حماس اضافه کرد: تداوم جنگ مستقیم صهیونیستی علیه موجودیت فلسطینیان است که از طریق کوچاندن سکان اصلی آن و اشغال اراضی فلسطینی انجام می شود.

رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر تحرکات خود در تخریب منازل فلسطینیان و دستگیری جوانان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری را شدت بخشیده است.

احداث واحدهای جدید شهرک‌سازی نقض آشکار قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد است. این قطعنامه که ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ (۳دی ۹۵) با رای مثبت ۱۴ عضو و تنها رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید، ضمن غیرقانونی خواندن شهرک‌سازی در خاک فلسطین، از رژیم صهیونیستی می‌خواهد که عملیات شهرک‌سازی را متوقف کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha