استاندار یزد، تکمیل ورودی و جاده تنگچنار مهریز را خواستار شد

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: بهسازی و تکمیل ورودی و جاده اصلی تنگچنار مهریز که پرتردد و حادثه‌خیز است جزو نیازهای مهم مردم و مطالبه عمومی است و باید پیگیری و اقدام شود.

مهران فاطمی روز شنبه در حاشیه سفر به مهریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدام به موقع و جدی دستگاه‌های مرتبط به خصوص راهداری و حمل و نقل برای سرعت بخشیدن به طرح ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم مهریز، هرات و مروست و روستاهای زیادی در این منطفه از جاده تنگچنار استفاده می‌کنند از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد و همت و پیگیری مضاعف را خواستار شد.

این مسئول اظهار کرد: بهسازی و تکمیل این مسیر نقش مهمی در کاهش خسارت‌های احتمالی و موجب تردد و آسایش مردم و مسافران است و خدمت به شهروندان جزو وطایفی است که اقدام می‌شود.   

فاطمی بیان کرد: پیگیری امور و پاسخگویی به مطالبات مردم جزو ماموریت‌ها و وظایف مهم مدیران است که با همکاری و همراهی مردم بیش از گذشته مسایل مختلف در سطح استان پیگیری می‌شود.

علیرضا مرادیان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز قبلا گفته بود: ۲ بانده کردن جاده دهستان تنگچنار به طول ۳۵ کیلومتر به ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد تا علاوه بر شهروندان منطقه ، مردم شهرستان‌های هرات و مروست بتوانند به راحتی از این مسیر استفاده کنند.

دهستان تنگچنار  با سه هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد .  

شهرستان مهریز ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در مناطق روستایی دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند و جمعیت شهرستان هرات و مروست حدود ۴۰ هزار نفر است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha