۹ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84523646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در روگذر امام خمینی(ره) اصفهان جان راننده را گرفت
عکس مربوط به تصادف رنو در بزرگراه شرق اصفهان

اصفهان- ایرنا- برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در روگذر امام خمینی(ره) شهر اصفهان بامداد امروز موجب مرگ یک نفر شد.

سخنگو و رییس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱ دقیقه بامداد امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام و نیروهای عملیاتی از ایستگاه های شماره ۲ و ۱۰ به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: با تلاش آتش نشانان در کمترین زمان ممکن فرد محبوس شده در خودرو پس از آزادسازی خارج و جسد وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
وی همچنین تصریح کرد: در این سانحه، راننده خودروی پراید که مردی ۳۷ ساله بود در دم جان خود را از دست داد.
کاوه آهنگران بیان علت وقوع حادثه را به عهده عوامل پلیس راهور دانست.
آذرماه سال ۱۳۹۳ نیز تصادف زنجیره‌ای چند دستگاه خودرو با یکدیگر روی پل روگذر خیابان امام خمینی(ره) اصفهان منجر به مرگ یک نفر و مصدوم شدن هفت نفر شد.
بزرگراه دو طبقه امام خمینی (ره) اصفهان، یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های عمرانی در زمینه حمل و نقل در کشور است که با هدف کاهش حجم تصادفات و ترافیک در این خیابان و همچنین زمان سفر، توسط شهرداری اصفهان اجرا شد و در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسید.
این پل ارتباط مستقیمی بین حلقه چهارم یا همان رینگ حفاظتی و حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان برقرار می‌کند.
طول پل روگذر آن بیش از ۵ کیلومتر در امتداد خیابان امام خمینی در شمال غرب اصفهان و از پارک قلمستان شروع و تا بعد از تقاطع بهارستان ادامه دارد.
پیش از اجرای این طرح زمان تأخیر خودروها به طور میانگین بیش از ۱۴۰ ثانیه و به ازای هر وسیله نقلیه ۲ دقیقه بود، که با بهره برداری از پل روگذر امام خمینی(ره) این مدت به ۵.۱۶ ثانیه کاهش خواهد یافت.
اما با این وجود، برخی کارشناسان حوزه برنامه‌ریزی شهری معتقدند این روگذر طویل شهری برای مواقع بحرانی و رخداد حوادثی مانند آتش‌سوزی مناسب‌سازی نشده و برای مواقع اضطراری به این روگذر دسترسی های مناسبی وجود ندارد.
واژگونی رنو در بزرگراه شرق اصفهان یک مصدوم داشت سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری اصفهان درخصوص واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رنو PK در روز گذشته گفت: این حادثه در بزرگراه شرق اصفهان رخ داد که پس از اعلام به سامانه ۱۲۵ تیم امداد و نجات ایستگاه ۲۳ به محل اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با ایمن‌سازی محل، مصدوم حادثه که خانمی ۳۵ ساله بود را از خودرو خارج و برای اعزام به بیمارستان به نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی حاضر در محل تحویل دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha