۹ آبان ۱۴۰۰، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84523777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۷۰۰میلیارد ریال برای احداث مجتمع مسکونی خیری بروجن هزینه می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز بروجن گفت: برای احداث مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی خیر نیک‌اندیش حاج علی‌محمد رجالی هزینه می‌شود.

سیف‌الله فیاضی بروجنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: عملیات اجرایی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن بهمن‌ماه سال گذشته در محله الهیه این شهر آغاز شد که این ساختمان خیری در زمینی به وسعت ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع شامل یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع تجاری و هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع مسکونی و با زیربنای حدود ۱۹ هزار مترمربع در قالب ۲ بلوک ۶ طبقه‌ای و هر بلوک با زیربنای ۹ هزار و ۲۷۱ متر مربع احداث می‌شود.

فیاضی واحدهای مسکونی در این طرح را دارای ۱۰۰ تا ۱۳۵ متر مربع زیربنا، دو تا سه اتاق خواب و تجهیزات و امکانات نوین اعلام و تصریح کرد: قرار است واحدهای این طرح پس از بهره‌برداری در دوره‌های ۲ ساله در اختیار کارگران و نیازمندان بدون مسکن قرار گیرد.

وی پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن شامل اجرای فونداسیون و ستون‌های پارکینگ را ۲۰ درصد دانست و یادآور شد: این طرح سه تا چهار سال دیگر تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز بروجن اظهار داشت: برای اختصاص زمین، تهیه نقشه، صدور پروانه ساخت و انجام سایر امور اداری مرتبط با این طرح، استانداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری، شهرداری و شورای اسلامی بروجن همکاری داشته‌اند.

وی گفت: برای طرح ۲۴ واحدی ایتام امام زمان (عج) بروجن نیز ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی خیر نیک‌اندیش حاج سید مصطفی طباطبایی هزینه می‌شود.

 ۷۰۰میلیارد ریال برای احداث مجتمع مسکونی خیری بروجن هزینه می‌شود

فیاضی تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته تا در دهه فجر امسال قابل بهره‌برداری است و این طرح قرار است پس از تکمیل و بهره‌برداری در دوره‌های ۲ ساله براس اسکان نیازمندان اختصاص یابد.

رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز بروجن در ادامه به آغاز فعالیت انجمن خیران مسکن‌ساز بروجن از سال ۱۳۹۴ اشاره و تصریح کرد: نخستین طرح مسکن خیری این شهرستان در قالب مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی با عنوان صاحب‌الزمان (عج) ویژه زوج‌های نیازمند از سوی خیر نیک‌اندیش حاج بهرام عزیزی بروجنی در سال ۱۳۹۷ بهره‌برداری شد.

 ۷۰۰میلیارد ریال برای احداث مجتمع مسکونی خیری بروجن هزینه می‌شود

وی یادآور شد: در این طرح هر واحد مسکونی به‌مدت ۲ سال در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار می‌گیرد و پس از آن زوج‌های نیازمند بعدی مستقر می‌شوند.

فیاضی اظهار داشت: هم‌اکنون سومین گروه زوج‌های جوان نیازمند مسکن در واحدهای مسکونی این مجتمع سکونت دارند.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha