۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84525132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان مصرف  گاز ادارات و سازمان های دولتی کنترل می شود

تهران-ایرنا-مدیر عامل شرکت گاز استان تهران از اهمیت مصرف بهینه و بازرسی از سازمانهای دولتی در فصل سرد سال خبر داد و گفت: میزان مصرف گاز در سازمانها و ادارات دولتی کنترل می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز و الزام به رعایت مصرف استاندارد توسط ادارات، سازمان ها و ساختمان های دولتی پر مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز، نیاز است سال جاری نیز مانند گذشته، بازدیدهای دوره ای و مستمر از ادارات و ساختمان های دولتی در دستور کار کلیه ادارات گازرسانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: کلیه مشترکین با ظرفیت کنتور G۲۵ و بالاتر و مشترکین تجاری و اداری مانند وزارتخانه ها، نهادهای دولتی، تربیت بدنی و آموزشی از ۱۵ آبان ماه مورد بازدید قرار می گیرند.

توکلی در ادامه گفت: رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۲ درجه و الزام ادارات و سازمان ها به خاموش کردن سیستم گرمایشی پس از اتمام ساعت کار اداری و بهینه کردن  سیستم موتورخانه ها امری ضروری است و بازدید سر زده و بدون اطلاع قبلی، پس از اتمام ساعت کار، از ادارات و ساختمان های دولتی انجام می شود و خاموش بودن سیستم گرمایشی کنترل و در صورت خاموش نبودن سیستم گرمایشی و تکرار این کار، اخطار قطع جریان گاز صادر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha