نخستین رویداد رسانه‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین برگزار می‌شود

قزوین - ایرنا - جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نخستین رویداد رسانه‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج استان با حضور فعالان و تولید کنندگان محتوای مجازی آبان ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی روز دوشنبه در نشست خبری سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار داشت: این برنامه در سطح کشور و برای سومین مرتبه برگزار می شود اما در قزوین این رویداد برای نخستین بار در آبان ماه جاری و به مدت ۴۸ ساعت برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایش حضور کثرت و قدرت بسیج در عرصه تولید محتوای فضای مجازی، سنجش توانایی تولیدگران محتوای فضای بسیج استان، ایجاد فضای رقابت سالم بین گروه های تولیدگر محتوای بسیج، ایجاد شور و نشاط بین فعالان بسیج، ارتقای رشد ظرفیت های تولیدگر محتوای موجود و حمایت از آنها از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

به گفته این مسوول، تمامی افراد و گروه های توانمند بسیج می توانند در این رویداد شرکت کنند و هیچ گونه محدودیتی در اجرای آن نیز وجود ندارد.

طاهرخانی اضافه کرد:  این رویداد در سه بخش انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می شود که امیدواریم شاهد ارایه آثار برجسته ای در آن باشیم.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین یادآور شد: مراسم اختتامیه این رویداد در دانشگاه فرهنگیان قزوین و با حضور مجموعه مدیران و مسوولان استان برگزار و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.


۲۰ گروه تا امروز در رویداد رسانه ای بسیج ثبت نام کرده اند

مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین نیز در این جلسه اظهار داشت: این رویداد به صورت همزمان در تمامی استان های کشور برگزار می شود که امیدواریم در این زمینه قزوین بتواند به نحو احسن و مطلوب این رویداد را برگزار کند.

مرتضی امیری اضافه کرد: استعدادهای زیادی در سطح استان وجود دارد تا جایی که گاهی اوقات متوجه می شویم که برخی تیم ها در عرصه های بین المللی شرکت می کنند و به همین خاطر این جشنواره ها فرصت مناسبی می تواند برای شناسایی آنها باشد.

به گفته وی، رویداد رسانه ای بسیج در روزهای مشخص شده به صورت شبانه روزی برگزار می شود و هیچ محدودیت سنی و جنسیتی برای آن در نظر گرفته نشده و تمامی افراد و تیم ها می توانند به صورت رایگان در این رویداد ثبت نام کنند.

این مسوول اضافه کرد: تولید محتوا در همان فضا رقم خواهد خورد، البته تولید یک بازی در ۲ روز انجام نمی شود ولی روند این موضوع توسط داوران شناسایی و تیم های برتر تجلیل خواهند شد.

امیری اظهار داشت: این رویداد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استقرار تیم های پزشکی انجام می شود تا بدین وسیله هیچ گونه نگرانی درباره حوزه بهداشت و سلامت برای شرکت کنندگان وجود نداشته باشد و امیدواریم مشکلی هم به وجود نیاید.

مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اضافه کرد: ۲۰ گروه تاکنون در این رویداد ثبت نام کرده و تا ۴۸ ساعت دیگر این ثبت نام ها نیز ادامه پیدا می کند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha