۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84525471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید هیات عراقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهواز

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: یک هیات از کشور عراق در راستای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین استان های خوزستان و بصره عراق از مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهواز بازدید کرد.

به گزارش ایرنا عبدالنبی سواعدی روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: نماینده کشور عراق و هیات همراه به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی و عقد قرارداد اجرای دوره های آموزش مهارتی فنی و حرفه‌ای مورد نیاز اداره های دولتی و بخش خصوصی استان بصره از کارگاههای مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای غدیر شهرستان اهواز بازدید کرد.

وی افزود: این هیات عراقی با اظهار علاقه مندی و رضایت از امکانات و تجهیزات آموزشی استان خواستار بهره‌مندی از تجارب، ظرفیت‌ها و الگوبرداری از شیوه‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر توانمندسازی نیروی کار و توسعه کارآفرینی در کشور عراق شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: با توجه به هم‌مرز بودن با کشور عراق، دارا بودن اشتراک فرهنگی ۲ طرف و نیاز مردم عراق به فراگیری آموزش‌های فنی و مهارتی و توانمندسازی نیروی کار، می‌توان خدمات آموزشی مهارتی را در این کشور توسعه داد.

وی افزود: نمایندگان کشور عراق از تجهیزات و کارگاه‌های آموزش مکانیک ، جوشکاری ، برق صنعتی ، تعمیر آسانسور و سایر بخش های آموزشی محصول محور بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های تخصصی و مهارتی مرکز آشنا شدند.

در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶ میلیون و ۸۸۶ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در بیش از ۵۰۰ حرفه در آموزشگاه‌های بخش خصوصی خوزستان اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha