مسابقات ملی تولید محتوای بسیج ۱۲ آبان در مشهد آغاز می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: سومین رقابتهای تولید محتوای تخصصی بسیج ۱۲ آبان همزمان با سراسر کشور در مشهد آغاز می‌شود.

عبدالله امینی‌فر روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مسابقات ۲۶ تیم با ۸۶ نفر تا چهاردهم آبان با هم رقابت می‌کنند افزود: ۱۹ تیم در بخش پویانمایی و موشن گرافی، چهار تیم در بخش بازی سازی موبایلی و سه تیم در بخش نرم افزار موبایلی حضور دارند.

وی ادامه داد: سخنران روز آغازین این رقابتها رییس سازمان بسیج مستضعفان خواهد بود. فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز سخنران روز پایانی این مسابقات در مشهد است.

رییس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: تیم برتر ۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۳۰ میلیون ریال و تیم سوم ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهد کرد و تیمهای برتر به مرحله کشوری که همزمان با هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: همچنین تیم‌های برتر مورد حمایت و پشتیبانی نیز قرار گرفته و سعی خواهیم کرد زمینه حضور آنها را در بخش‌های مرتبط با سپاه و فضای شهری فراهم کنیم. همچنین با توجه به اینکه یکی از مشکلات این گروهها اجاره مکان است از نظر جا و مکان نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

امینی‌فر ادامه داد: مکان برگزاری این مسابقات، نمایشگاه بین المللی مشهد است. در روز آغاز رقابت موضوعاتی به تیمهای شرکت کننده داده می‌شود و آنها ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت در حیطه فعالیت خود محتوای مرتبط را تولید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha