۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84526033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه آرد به چهارمحال وبختیاری اختصاص دارد

 شهرکرد- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از توزیع ماهانه بیش از هفت هزار تن آرد در این استان خبر داد و گفت: سالانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه آرد به این استان اختصاص می‌یابد.

غلامرضا قائدامینی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هر کیسه آرد یارانه‌ای در استان ۳۲ هزار و ۸۰۰  تومان قیمت‌گذاری می‌شود، این در حالی است که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بیشتر از این است و همین موضوع احتمال عرضه خارج از شبکه آرد را ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در طول سالجاری مواردی از تخلف عرضه خارج از شبکه آرد شناسایی و کشف شده است و این موضوع نظارت‌های سنگینی را بر بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان تحمیل کرده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تعداد نانوایی فعال در استان را یک هزار واحد اعلام کرد و گفت: بازرسان این سازمان نه تنها باید برکیفیت پخت نان نظارت داشته باشند بلکه باید بر نحوه آرد مصرفی نیز نظارت داشته باشند که با توجه به کمبود نیرو و تجهیزات، سنگین و طاقت‌فرساست.

قائدامینی خاطرنشان کرد: به تازگی یک محموله آرد قاچاق به ارزش یکصد میلیون ریال در شهرستان شهرکرد شناسایی و کشف شد و پرونده فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شد.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده عرضه آرد خارج شبکه می‌توانند موارد تخلف را با تلفن ۱۲۴ گزارش دهند

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد.  سرانه مصرف آرد در استان به ازای هر فرد هشت کیلوگرم در ماه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha