سارقان کامیون‌های میوه در ارومیه دستگیر شدند

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سه سارق حرفه ای که با مسموم کردن راننده، بار میوه را سرقت می کردند، در ارومیه دستگیر شدند.

سرهنگ صادق شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله بار میوه انجیر با روش مسمومیت در ارومیه، یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و با روش‌های نوین کشف جرم موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و آنان را تحت نظر داشته باشند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه‌ روزی، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال سرقتی برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ شکری بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی ها مشخص شد که این افراد محموله های بار میوه را شناسایی کرده و بعد از مسموم کردن راننده، کامیون را به سرقت می بردند.

وی گفت: این افراد به سه سرقت از رانندگان استان های گیلان و فارس در ارومیه اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی بارهای میوه کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha