۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84527207
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مانور پدافند غیرعامل در سیلوی شهید سلیمانی بجنورد اجرا شد

بجنورد_ایرنا_ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از اجرای مانور به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در سیلوی دولتی ۵۵ هزار تنی شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

سید جلال موسوی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مانور با مشارکت ارگانهای مختلف از جمله مدیریت پدافند غیر عامل استانداری، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس با هدف آمادگی بیشتر در مقابل حوادث احتمالی و مقابله سریعتر با حوادثی از قبیل آتش سوزی، سقوط از ارتفاع برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در خصوص تامین و نگهداری کالاهای اساسی و استراتژیک از قبیل (گندم ، برنج و شکر ) و همچنین حفاظت از این منابع استراتژیک براساس دستورالعملهای اجرایی پدافند غیر عامل اجرای مانور در دستور کار قرار گرفت.
موسوی گفت: با اجرای مانور در سیلو، آمادگی و هماهنگی با ارگانهای ذیربط را به نمایش گذاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در هر زمان و در هر شرایط سخت با آمادگی کامل با مشکلات مقابله کنیم تا هیچگونه مشکلی برای ذخایر استراتژیک استان بوجود نیاید.
مدیر کل غله وخدمات بازرگانی خراسان شمالی در خصوص سناریوی اجرایی مانور افزود: این سناریو به موقعیتی اشاره دارد که در آن به طور همزمان موارد آتش سوزی، کنترل حفاظت فیزیکی، حمل مصدوم، یافتن افراد گمشده، سقوط از ارتفاع و برق گرفتگی رخ می دهد و مورد بررسی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha