۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84527825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امکان دیدار سمنانی‌ها با اعضای هیات دولت فراهم شد

سمنان- ایرنا- سرپرست دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری امکان دیدار حضوری برای مردم استان سمنان به منظور بررسی و انتقال مشکلات مردمی به هیات دولت را از فردا فراهم کرد.

محمود قدرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: افرادی که حل مشکلات آن ها نیازمند مداخله دولتمردان و فراتر از تصمیم مسوولان استانی است می‌توانند فردا پنجشنبه ۱۳ آبان ماه با مراجعه حضوری به استانداری سمنان مشکلات خود را به گوش دولتمردان برسانند.

وی ادامه داد: فردا سیزدهم آبان مدیریت عملکرد، بازرسی  و امور حقوقی نهاد ریاست جمهوری و نماینده‌های وزارتخانه‌ها در مرکز ارتباط مردمی واقع در استانداری سمنان حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: مشکلات مراجعه‌کنندگان در ابتدا به وسیله کارشناسان استعلام گرفته می‌شود و در صورت نیاز به مداخله دولتمردان برای حل مشکل، اجازه دیدار حضوری داده می‌شود.

قدرتی تصریح کرد: افرادی که برای حل مشکلات خود نیاز به موافقت مسئولان استانی دارند از مراجعه حضوری به استانداری خودداری کنند و از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌های خود را برای بررسی و اطلاع به رئیس جمهوری و هیات دولت در میان بگذارند.

وی یادآور شد: ۱۲۰ نفر برای پاسخگویی به مشکلات مردمی در سامانه سامد استان سمنان مستقر هستند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) بهترین روش ارتباط‌گیری با مردم در شرایط فعلی  است.

به‌ گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری شامگاه شنبه هشتم آبان در توئیتی از سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به استان سمنان خبر داد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در این توئیت نوشت: در ادامه سفرهای استانی، رئیس جمهوری اواخر هفته جاری به استان سمنان سفر ‌می‌کند.

مرتضوی افزود: برنامه ریزی سفر و بررسی مشکلات استان طی چندین جلسه تخصصی با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزرا تشکیل شده است.

نماینده تام الاختیار دولت همزمان با نهمین سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشور به طور مستقیم برای پاسخگویی به خواسته‌های مردمی در استان سمنان مستقر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha