اقدام نیروی دریایی سپاه درمقابله با دزدی دریایی آمریکا مایه مباهات است

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اقدام مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی آمریکا در دریای عمان مایه مباهات و افتخار ملی است.

ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه  در جلوگیری از دزدی محموله نفتی توسط آمریکا در دریای عمان افزود: دلاورمردان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی مقتدرانه و شجاعانه از دزدی و سرقت محموله نفتی کشور توسط آمریکا در دریای عمان جلوگیری کردند که این اقدام بی نظیر بوده است.
وی با تبریک این اقدام قاطع دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم ایران، بیان داشت: دلاور مردان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام خود قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران را در حراست از منافع ملی خود به رخ استکبار جهانی کشیدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین در بخشی لز سخنان با اشاره به فراگیر شدن سامانه جامع تجارت در بخش های مختلف اقتصادی برای رصد چرخه تولید و توزیع کالاها، خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن این سامانه در بخش های مختلف اقتصادی برای رصد کالاها از مبدا تا مقصد روند نظارت بر چرخه توزیع اقلام ضروری و اساسی تشدید می شود.
حیدری تصریح کرد: در سامانه جامع تجارت اقدام‌های فعالان اقتصادی در بخش های مختلف از ابتدای تولید تا مصرف کالا ها رصد می شود.
وی ابرازداشت: جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی در روند تولید و توزیع کالاها و جلوگیری از کمبود کالا از مزایای دیگری سامانه جامع تجارت است.
معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: رصد لحظه ای بازار کالاها و جلوگیری از کمبود و خروج کالاها خارج از چرخه اصلی از دیگر مزایای سامانه جامع تجارت در رصد چرخه تولید کالاهای ضروری و اساسی است.
وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط و فعالان اقتصادی ملزم به همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار برای اجرای کامل طرح نظارتی سامانه جامع تجارت هستند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha