۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84529165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ تُن گوشت مرغ غیرمجاز در سردشت توقیف شد

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبر: 84529165
بیش از ۲ تُن گوشت مرغ غیرمجاز در سردشت توقیف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک محموله به وزن ۲ تُن و ۶۵ کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز توسط ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ موسی بهاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید "گرزی" حین کنترل خودروهای عبوری در محور  سردشت - مهاباد به یک دستگاه کامیون یخچال‌دار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ تن و ۶۵ کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله توقیف شده ۶۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت اظهار داشت: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: تیرماه سال جاری هم یک محموله مرغ زنده خارج از شبکه عرضه به ارزش یک میلیارد ریال شامل  هزار و ۴۲ قطعه مرغ زنده در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توقیف شد.

به گزارش ایرنا، تامین گوشت مرغ در سطح آذربایجان‌غربی طی سال جاری از عمده مشکلات ستاد تنظیم بازار استان بود، سردشت از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی و مرزی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha