امام جمعه ارومیه: جوانان با عزم جدی مدیریت فضای مجازی را به دست گیرند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: جوانان و بسیجیان انقلابی مدیریت فضای مجازی را با هوشیاری و عزمی جدی با ارایه کارهای فاخر به دست بگیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فضای مجازی آذربایجان غربی، افزود: امروزه نقش فضای مجازی غیرقابل انکار بوده و بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: وظیفه جوانان بسیجی و انقلابی این است که در این فضا حضوری پرشور و فعال و جدی داشته و مدیریت این فضا را با عزم و جزم جدی با خلق کارهای خوب و فاخر به دست بگیرند.

وی بیان کرد: باید همانطور که جبهه واحدی از نیروهای انقلابی در عرصه نظامی در مقابل استکبار جهانی تشکیل یافته و صف کشیده اند، در فضای مجازی جبهه دشمن نیز شکست سنگین و دندان شکنی توسط جوانان به آنها متحمل شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در بازدید از این رویداد با اشاره به اهمیت نقش رسانه و فضای مجازی در دنیای امروز، اظهار داشت: امروز نقش رسانه و عرصه دیجیتال و تولید محتو در دنیا حرف اول را می زند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری افزود: رسانه و عرصه دیجیتال و تولید محتوا، بر تمام پدیده ها اثرگذار بوده و نقش آن مشخص و کاملا موثر است.

وی با بیان اینکه با حضور بسیجیان قهرمان در عرصه های مختلف اقدامات مهمی اتفاق افتاده است، گفت: بسیجیان همانطوری که در صحنه های مختلف حضور داشته و همواره خوش درخشیده اند، در عرصه تولید محتوا هم اثرگذار بوده و در تولید محتوای ارزشی و معنوی برای جوانان در راستای مقابله با پدیده های زشت و منفی و ضدارزشی، گام های موثری برداشته اند.

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۳۰ تیم و ۱۲۰ شرکت کننده به مدت سه روز در سالن همایش‌های دانشگاه ارومیه برگزار شد که تیم های برتر این رویداد به مرحله کشوری که در آبان ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha