۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۶:۲۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84530755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی جهاد اسلامی: "ماخفی اعظم"، مشتی از خروار جنایت‌های اسرائیل است

تهران- ایرنا- طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری جمعه شب، گفت: آنچه در برنامه "ما خفی اعظم" شبکه الجزیره پخش شد، تنها مشتی از خروار مشکلات و مصائبی بود که اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی با آن روبرو هستند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، عزالدین افزود: موضوع اسرا جزئیات زیادی دارد که می‌تواند به صورت سریالی ادامه داشته باشد، موضوعی که فعالیت بیشتر رسانه‌ها را می‌طلبد تا تمام جوانب این کار مشخص و میزان دقیق جنایت صهیونیست‌ها در حق اسیران زن و مرد فلسطینی برملا شود.

این مقام ارشد جهاد اسلامی همچنین مقاومت و تلاش‌های مجدانه و مستمر آنان برای آزادی اسیران را گرامی داشت و گفت که این کار موجب آسودگی خاطر اسرا و خانواده‌های آنان خواهد شد و نشان می‌دهد نیروهای مقاومتی وجود دارد که تلاش برای آزادی آنان را متوقف نخواهند کرد.

پیشتر "زاهر جبارین" مسؤول دفتر اسرا و شهدا و مجروحان جنبش حماس هم درباره برنامه "ما خفی اعظم" که جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برملا کرد، گفت که پرونده‌های حقوقی برای مجرم شناخته شدن صهیونیست‌ها در برابر سازمان‌های بین المللی حقوقی را آماده می‌کنیم.

جبارین در این باره خاطرنشان کرد که برای رسوایی بیشتر جنایت صهیونیست‌ها، به انتشار عکس‌های زننده و زشتی دست خواهیم زد که از برنامه "ما خفی اعظم" به بیرون درز کرده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره جمعه شب در برنامه "ما خفی اعظم" تصاویری از رفتار وحشیانه نظامیان صهیونیست با اسرای فلسطینی در زندان نقب که مربوط به سال ۲۰۱۹ است را پخش کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha