چند خبر کوتاه از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم ذغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی مسعودجو ًروز شنبه در این باره در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی خود اقدام به نگهداری ذغال چوب قاچاق می نماید، بلافاصله موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با همکاری مأموران منابع طبیعی در بازرسی از منزل مذکور یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مسعودجو ادامه داد: کارشناسان ارزش ذغال های کشف شده را ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی ابراز داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه منابع طبیعی خصوصاً درختان بلوط سرمایه ملی هستند که توسط سودجویان مورد چپاول و غارت قرار می‌گیرد، ادامه داد: برخورد قاطع و قانونی با این گونه افراد در اولویت کاری پلیس می باشد و شهروندان می توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف کالاهای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان خبر داد.

سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد در این باره در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالاهای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ تقوی نژاد تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۳۲ عدد لیوان شیشه ای کریستال، ۳هزار و۶۰۰ سیخ کباب پز، ۱۱ دستگاه مایکروفر، ۴۰۳ عدد فلاکس، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۱۶ دستگاه میوه خشک کن قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی عنوان کرد: راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شد و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha