سازمان بازرسی گزارشی از چالش‌های خراسان رضوی به استاندار ارائه کرد

مشهد-ایرنا- رییس منطقه ۲ سازمان بازرسی و بازرس کل استان خراسان رضوی روز شنبه در دیدار با استاندار گزارشی حاوی اهم چالش‌ها و آسیب‌های کلان در حوزه‌ها و بخش‌های کلیدی استان را به وی ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، بازرس کل خراسان رضوی در این دیدار گفت: بازرسی استان برای هرگونه مساعدت به منظور حل یا کاهش مشکلات اساسی استان به ویژه در حوزه های اقتصادی، تولیدی و مدیریت شهری آماده همکاری با نهادهای مربوطه است.
حجت الاسلام موسی فتوحی افزود: گزارش ارائه شده با عنوان "هدیه دولت" جمع بندی و ارائه شده است و در این گزارش اهم چالش ها و مشکلات موجود در استان در بخش هایی از قبیل آب، انرژی، امور اقتصادی، شهرسازی، اموال منقول و غیرمنقول دولت، امور بانکی، کشاورزی، آموزش عالی و بهداشت و درمان و معادن تقدیم استاندار محترم شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه چالشها، در این گزارش به راهکارهایی نیز برای خروج از وضعیت موجود به ویژه با توجه به شعار سال مبنی بر رفع موانع تولید و مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی، اشاره شده است.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار ابراز تمایل کرد تا از نتایج بازرسی ها و یافته های سازمان بازرسی به نحو شایسته ای در حل مشکلات اساسی استان استفاده شود.

همچنین از هفته گذشته سفرهای بازرس کل استان خراسان رضوی به همراه معاونان به شهرستانهای مختلف این استان آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری درگز در این خصوص به ایرنا گفت: هفته گذشته بازرس کل خراسان رضوی پس از سفر به قوچان به این شهرستان سفر کرد و از فرمانداری، شهرداری ها، بانکها،  ادارات و پروژه های عمرانی شهرستان از جمله سد ابیورد که هنوز به بهره برداری نرسیده است، بازدید کرد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha