۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84531406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهاد همسایه مرفاوی شد؛ نتیجه دربی پایتخت لو رفت

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبر: 84531406
فرهاد همسایه مرفاوی شد؛ نتیجه دربی پایتخت لو رفت

تهران- ایرنا- استقلال موفق نشد برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر فصل را با چهار برد متوالی آغاز کند؛ آبی‌ها در لیگ ششم با هدایت «صمد مرفاوی» در چهار هفته ابتدایی نتیجه مشابهی به‌دست آوردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران دیروز(جمعه) در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شیراز به مصاف فجرسپاسی این شهر رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. آبی‌ها با این نتیجه فعلا با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ هستند.

فرهاد مجیدی و شاگردانش این فرصت را داشتند تا استقلال را برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به چهار پیروزی متوالی در چهار هفته ابتدایی لیگ برسانند اما گل دقیقه ۹۵ سیروان قربانی این امکان را از آنها سلب کرد. با این وجود تیم فرهاد در کنار استقلالِ لیگ ششم بهترین عملکرد را در چهار هفته ابتدایی این باشگاه بر جای گذاشته است.

استقلال در آن فصل با هدایت عبدالصمد مرفاوی در سه هفته نخست موفق شد از سد تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان و فجرسپاسی بگذرد اما در بازی چهارم مقابل میزبانش فولاد خوزستان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. حالا هم آبی‌ها پس از غلبه بر تیم‌های هوادار، ذوب‌آهن و تراکتور به پست فجر خوردند و به تساوی یک بر یک قناعت کردند.

استقلال در لیگ ششم به مقامی بهتر از چهارم دست پیدا نکرد و در دربی برگزار شده در هفته هشتم نیز با نتیجه ۲ بر یک شکست را پذیرا شد. آنها در شهرآورد برگشت هم مساوی کردند. باید دید این بار فرهاد مجیدی در دربی هفته هشتم و همچنین در پایان فصل چه نتیجه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

فرهاد همسایه مرفاوی شد؛ نتیجه دربی پایتخت لو رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha