۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۳:۱۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84531938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار عضو جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها برای سلامت اسرای فلسطینی

تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در صورت شهادت اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زدند، رژیم صهیونیستی بهای سنگینی خواهد داد.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، خالد البطش روز شنبه در تجمعی که برای همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا در زندان های رژیم صهیونیستی در برابر مقر صلیب سرخ در غزه برگزار شد، اظهار داشت: به دشمن هشدار می‌دهیم که اسرایمان را که دست به اعتصاب غذا زدند ترک نخواهیم کرد و در صورت شهادت آنها دشمن بهای سنگینی خواهد داد.

وی از میانجی‌گران درخواست اقدام فوری برای نجات جان این اسرا و توقف اقدامات سرکوب گرانه علیه اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی کرد.

این عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که هرگز اسرای خود را تنها نخواهیم گذاشت و نهایت تلاش خود را برای آزادی آنها بکار خواهیم بست.

البطش همچنین از مردم فلسطین خواست در حمایت از اسرای فلسطینی و فشار میدانی برای دشمن تظاهرات و تجمعات اعتراضی برگزار کنند.

اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. پیش‌تر بیش از ۱۰۰ اسیر فلسطینی اخیرا در اعتراض به اقدامات غیرقانونی مسؤولان زندان‌های رژیم صهیونیستی و شکنجه خود دست به اعتصاب غذا زده بودند.

هم اکنون نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ اسیر فسلطینی در حدود ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که ۵۴۴ نفر از آنها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha