۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84535798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزت و اقتدار ما نشات گرفته از عمل به آموزه های قرآنی است

رشت - ایرنا- معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر ضرورت به کارگیری آموزهای قرآن در تمامی ابعاد زندگی گفت: عزت و اقتدار ما نشات گرفته از عمل به آموزه های قرآنی است.

سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره استانی مسابقات قرآنی ناجای گیلان در رشت اظهار داشت: نیروی انتظامی طی چندین سال اخیر در تمامی ماموریت های محوله همچون مبارزه با کرونا، انتخابات در موضوع امنیت صندوق ها و ترغیب به شرکت در انتخابات، رزمایش همدلی مومنانه , اربعین ، مبارزه با مواد مخدر خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه رضایت مقام معظم رهبری و مردم انگیزه ما را مضاعف و تکلیف مان را هم بیشتر می کند، افزود: رمز موفقیت نیروی انتظامی عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری در تمامی ماموریت ها و برنامه هاست.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی به معنای واقعی ، سرباز ولایت است  و روز به روز به همین دلیل اقتدار و عزت نظام اسلامی ما  افزون  شده است.

سردار بهرامی با بیان اینکه مردم و رهبری  انتظار دارند که نیروهای انتظامی با قرآن مأنوس باشند،  قرائت روزانه قرآن و فهم آن را زمینه ساز دستیابی به سبک زندگی و اقتصاد اسلامی دانست.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را بر اساس دین الهی خواند و افزود: ما به وعده های الهی ایمان داریم و بر همین اساس در جنگ هشت ساله پیروز شدیم و خداوند بر اساس وعده الهی از امریکا و اسرائیل نیز انتقام خواهد گرفت.

سردار بهرامی، خودکفایی در زمینه های مختلف را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد : ما در حالی واکسن تولید کردیم که دیگران حتی از تولید سرنگ آن عاجزند .

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان تاکید کرد : باید از فرصت خدمتگزاری نخست در جهت صیانت از خود و بازسازی خود استفاده کنیم و مادامی که بر اساس آموزه های قرآنی عمل می کنیم ، عزت و اقتدار از آن ما است.

اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآنی امروز چهارشنبه در سالن شهدای نیروی انتظامی رشت برگزار شد. امسال در سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی ناجای گیلان ۱۷۰ نفر شرکت کردند که ۲۶ نفر برتر شدند.

پارسال ۱۵۰ نفر از کارکنان ناجای استان در مسابقات قرآنی شرکت کردند که سه نفر برای مسابقات قرآنی نیروهای مسلح انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha