۲۲۸ نفر در بخش آی‌سی‌یو کرونای مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری هستند

ارومیه- ایرنا- رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: هم اینک ۲۲۸ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت‌ ویژه قرار دارند که کمی بیشتر از اواخر هفته گذشته است.

علی احمد آقاپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد هرچند سه نفر بیشتر از اواخر هفته گذشته است ولی نشان می دهد که همچنان شیوع کرونا در استان، کاهش خاصی نیافته و ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از این تعداد همچنین ۴۶ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که در این خصوص نیز شاهد افزایش یک نفری هستیم.

وی با اشاره به ابتلای ۵۹۲ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، اظهار کرد: از این تعداد حدود ۱۸۰ نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در حال حاضر ۹۷۱ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در استان بستری هستند که نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰ نفر کمتر است.

آقاپور با اشاره به فوت هفت نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی از جمله سه نفر در ارومیه و ۲ نفر در چایپاره افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۹۶۹  نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۳۱۱ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که ۹  درصد جمعیت استان را شامل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha