۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
کد خبر: 84537364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف فرارده‌های نفتی در استان اردبیل افزایش یافت

اردبیل_ایرنا_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت:میزان مصرف انواع فراورده های نفتی این استان در طول هفت ماه امسال ۵.۵ درصد در مقایسه با مصرف زمان مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

سید حجت مدنی در گفتگوی روز پنجشنبه با ایرنا اعلام کرد:در طول مدت هفت ماه سال جاری ۵۴۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید،نفت گاز و نفت کوره در استان اردبیل توزیع شده است.
وی گفت: میزان توزیع و مصرف فرآورده‌ نفتی در سال ۱۴۰۰ و از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در استان اردبیل و دیگر مناطق زیر پوشش سوخت رسانی این منطقه ۵.۵ درصد نسبت به هفت ماه سال گذشته افزایش یافته است .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در خصوص میزان مصرف سوخت بنزین اعم از معمولی، سوپر و یورو ۴، در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت سال ۹۹ نیز گفت: با آنالیز و مقایسه ارقام مصرفی امسال و سال قبل مصرف بنزین در این استان و در طول مدت یاد شده ۱۴ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.
مدنی اظهار کرد: مصرف نفت گاز (گازوئیل) هم در ۲۱۶ روز سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، حکایت از مصرف برابری برداشت با سهمیه تعیین شده دارد.
وی از کاهش ۱۵ درصدی نفت سفید و ۲۸درصدی نفت کوره در این مدت نسبت به هفت ماه سال ۹۹ خبر داد و افزود: درصد میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در مدت زمانی فوق در بخش‌های حمل و نقل ۶۵ درصد، حرارتی سه درصد، برق(نیروگاه) ۱۹درصد، کشاورزی ۱۰ درصد، صنایع و پروژه‌ها بترتیب یک و ۲درصد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha