مدیرکل راهداری: بیش از پنج میلیون کالا در استان کرمانشاه جابجا شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه در هفت ماه سپری شده از سال‌ جاری بیش از پنج میلیون و ۶۳۲ هزار تن کالا در استان جا به جا شد، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که پنج میلیون و ۱۴ هزار تن بود، سه درصد افزایش تناژ نشان می‌دهد.

«فریبرز کرمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود طی این مدت همچنین یک میلیون تُن سیمان توسط ناوگان حمل و نقل کالای جابجا شده و بیشترین حمل کالا را در کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بیشترین حمل و نقل کالا در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه با تناژ سه میلیون و ۶۳۲ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه می باشد که نسبت به هفت ماهه سال گذشته ۳.۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: طی هفت ماهه نخست سال‌جاری در استان کرمانشاه ۳۵۲ هزار و ۲۲۰ بارنامه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش صدور بارنامه را داشته ایم.

کرمی تصریح کرد: سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ، گازوئیل، مازوت و چقندر قند جزو ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالا استان کرمانشاه بارگیری و جابه جا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته میزان بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش یافته اما در سال‌جاری میزان حمل و نقل کالا سه درصد افزایش پیدا کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha