کیش با تلاش جوانان انقلابی در مسیر ترقی و رشد حرکت می کند

کیش - ایرنا - امام جمعه جزیره کیش گفت: حضور جوانان پرتلاش و موفق انقلابی در این جزیره زمینه ساز ترقی و پیشرفت آن است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل منطقه آزاد کیش اظهار داشت: نهاد امامت جمعه جزیره به عنوان متولی فرهنگی مانند تمام دوره های قبل تمام قد در کنار مسوولان برای خدمت به فرهنگ و مردم جزیره ایستاده است.
وی افزود: در دوره های مختلف این نهاد مقدس در کنار مردم و مسوولین برای ارتقا فرهنگ ناب اسلامی ایرانی تلاش کرده و در این دوره نیز به همین ترتیب خواهد بود و در جهت ارتقا سطح فرهنگ و به تبع آن ارتقا حوزه های مختلف کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام حسن زاده اظهار داشت: تلاش می کنیم تا جزیره ای آباد داشته باشیم و ذهنیت خوبی که از کیش در اذهان مردم نقش بسته باقی بماند و مردم همچنان کیش را به عنوان یک شهر مدرن اسلامی و با فرهنگ و قانونمند یاد کنند.در همین راستا نهاد امامت جمعه با کمک نخبگان جزیره و مسوولان یک برنامه کلی تحت عنوان "نظام نامه شهر اسلامی" آماده کرده که در اختیار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قرار گرفت تا مدیران و مسوولان از این برنامه که محصول فکر جوانان نخبه شهر است استفاده کنند.
وی یادآور شد: نهاد امامت جمعه در کنار همه این خدمات، به مسائل تشکیلاتی خود نیز عمل می کند، همانطور که در دوره های قبل این مسوولیت را به خوبی ایفا کرده، بخش از این وظایف نیز نظارت بر عملکرد مسوولان و تذکرات لازم احتمالی و مورد نیاز از سوی وظایف نهاد امامت جمعه است.
وی با اشاره به  تصدی محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان سرپرست منطقه آزاد کیش یاداوردشد: توقع ما برای جزیره کیش حکم مدیریت بود و امید دارم هرچه زودتر تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شود.

کیش با تلاش جوانان انقلابی در مسیر ترقی و رشد حرکت می کند

مسیر آینده کیش، توسعه ، سازندگی و خدمت به همه اقشار است
امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این آیین سرافرازی وطن و صیانت از منافع ملی کشور را از مهمترین مسوولیت های مسوولان و مردم کیش برشمرد.
شیخ یعقوب شمس افزود: امروز بار دیگر و برای چندمین بار در دهه های گذشته در این تالار گرد هم آمده ایم تا مدیر جدید منطقه آزاد کیش را معرفی کنیم، موضوع عدم ثبات مدیریتی یکی از دغدغه ها و نگرانی اهالی کیش در طول چند دهه اخیر بوده که وضعیت خوشایندی برای مردم به دنبال نداشته است.
وی اظهار داشت:  مدیریت جزیره کیش به ساحل آرامش رسیده و امید است این بار دوره مدیریتی کوتاه نباشد و لواسانی فرصت کافی برای اجرایی کردن برنامه های خود داشته باشد و این امر زمانی تحقق خواهد یافت که همه ما در همه مسئولیت ها جدای از هرگونه مباحث حذبی، سیاسی و گروه بندی ها رایج، دست در دست هم تنها برای سرافرازی و منافع ملی کشور عزیزمان تلاش کنیم.
شیخ یعقوب شمس در پایان با آرزوی توفیق خدمتگزاری در سایه عنایت خداوند متعال و رهبر فرزانه انقلاب برای همه مسوولان کشور یاداور شد: امید دارم به لطف الهی مسیر آینده کیش، توسعه و سازندگی و خدمت به همه فعالان، سرمایه گذاران و شهروندان به ویژه بومیان کیش باشد.
آیین تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهوری و جمعی از مسوولان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و امامان جمعه اهل تشیع و اهل سنت کیش برگزار شد.
محمدرضا نوایی لواسانی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش دارای مدرک دکتری است.
لواسانی، در سال ۲۰۱۵ توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB)  به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد.
از مهمترین سوابق کاری وی می توان به رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش، مشاور معاون رییس جمهور در بنیاد شهید، مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)، رییس هیات مدیره شرکت لیزینگ دی و عضو هیات مدیره شرکت نوسازان شهر تهران اشاره کرد.
پیش از وی، جعفر آهنگران از اسفند ۱۳۹۹ مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha