عاملان تیراندازی شب گذشته ورامین دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: عاملان نزاع دست جمعی و تیراندازی در این شهرستان در کمتر از هشت ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شب گذشته (شنبه شب) مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان ورامین مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح ساچمه‌ایی در محدوده میدان پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بیرانوند افزود: در جریان این نزاع و تیراندازی سه نفر مجروح شده بودند.

وی اظهار داشت: با سرعت عمل پلیس و حضور به موقع در محل وقوع این نزاع، یک از متهمان شناسایی و دستگیر و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر متهمان آغاز شد.

سرهنگ بیرانوند اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته، هویت سایر متهمان برای ماموران محرز شد و با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضای و در کمتر از هشت ساعت از وقوع این نزاع، پنج نفر از عوامل درگیر در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان علت ارتکاب جرم را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کردند.

وی اظهار داشت: تحقیقات تکمیلی برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ بیرانوند تأکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام و به شدت با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت بین مردم را داشته برخورد قاطع می کند و ضمن تقدیر از حمایت همه‌جانبه دستگاه قضایی، خواستار اشد مجازات برای این افراد است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha