۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84542989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خمین برگزار می‌شود

خمین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری به منظور گرامیداشت هفته بسیج در زادگاه امام راحل برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «علی اکبر حسینی» روز سه‌شنبه گفت: این برنامه‌ها از  ۲۸ آبان ماه جاری آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
وی بیان کرد: نشست‌های بصیرتی و سبک زندگی، مسابقات ورزشی و حقوقی، نمایشگاه عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نشست‌های هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران و واحدهای تولیدی و گردهمایی خادمان و راویان سیره شهدا همزمان با هفته بسیج در خمین برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: مجمع بسیجیان شهرستان با هدف انتخاب هیات رئیسه در این هفته برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار حسینی، صبحگاه بسیج دانش آموزی، پیاده‌روی دانشجویان از دانشگاه پیام نور تا شهدای گمنام دانشگاه آزاد، رژه موتوری بسیجیان، ایستگاه فرهنگی و سلامت در نماز جمعه و عطرافشانی و گلباران قبور شهدا را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در خمین بیان کرد.
وی با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در قالب طرح کرامت در هفته بسیج، اضافه کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی همزمان با گرامیداشت این هفته در خمین توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان روز چهارشنبه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
فرماندار خمین نیز با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و تجلیل از عملکرد فعالانه بسیج، افزود:  تقویت نگاه نوعدوستی توام با عمل گرایی پایدار در میان بسیجیان به ویژه آنانی که در عرصه محرومیت زدایی تلاش می کنند، بر همه روشن است.
«احمد طهرانی» ادامه داد: تقویت بنیان تولید، توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی ایران اسلامی با بهره گیری از توان بسیجیان میسر می‌شود.
وی اظهار داشت: بسیج متعلق به تمام اقشار جامعه است و بسیج به‌عنوان یک نهاد مقدس و حرکت ماندگار برای دستیابی به آرمان های والای امام است.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان دارای بخشهای مرکزی و کمره و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha