۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84545201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم پارادومیدانی بانوان استان سمنان در رقابت کشوری پنج مدال کسب کرد

سمنان- ایرنا- رئیس هیات جانبازان و معلولان استان‌ سمنان گفت: تیم پارادومیدانی بانوان استان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پاراآسیایی موفق به کسب ۲ مدال نقره و سه برنز شدند.

نعمت الله نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پاراآسیایی ۲۰۲۲ هوآنگژو چین با حضور تیم پارادومیدانی بانوان استان سمنان از ۲۲ آبان ماه به مدت چهار روز و به میزبانی تهران برگزار شد.
وی افزود: پنج ورزشکار خانم استان سمنان در رده سنی بزرگسالان در رشته های پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرش طول در این مسابقات شرکت کردند.
نعمتی ادامه داد:  در رشته پرتاب دیسک ۲ مدال نقره و برنز، در پرتاب نیزه یک برنز و در پرش طول ۲ مدال نقره و برنز حاصل کار تیم پارادومیدانی بانوان استان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است.
وی اضافه کرد: زلیخا دربانی از دامغان در پرتاب دیسک مدال نقره را بدست آورد و موفق به کسب ورودی تیم ملی پاراآسیایی ۲۰۲۲ ایران شد.

وی گفت: زینب شیخ الاسلامی از دامغان در پرتاب دیسک مدال برنز، طیبه رجب زاده از مهدیشهر در پرتاب نیزه مدال برنز و  زهرا قباخلو و فاطمه سنگسری از آرادان در پرش طول به ترتیب مدال نقره و برنز مسابقات را به خود اختصاص دادند.
نعمتی یادآور شد: مربیان تیم اعزامی استان سمنان نیز  زهرا برناکی و فاطمه خوشنود بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha