۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۴۴
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84546049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان: اجازه نمی دهیم هیچ عاملی مانع تولید شود

گرگان- ایرنا - استاندار گلستان گفت: باید سرعت عمل به خرج دهیم و چنانچه سنگی پیش پای سرمایه گذار و تولید کننده وجود دارد برداشته و اجازه ندهیم هیچ عاملی مانع تولید شود.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه شامگاه روز چهارشنبه در هفتمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در استانداری با تاکید بر رفع بروکراسی (کاغذبازی)زائد اداری از سوی نهادهای متولی افزود سرعت در روند صدور مجوزها، رضایت مندی مردم را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: مقرر شده مراجع ذیصلاح ظرف مدت ۲ هفته پاسخگوی مراجعین باشد و تسریع در صدور مجوزها رضایت مندی عمومی را به همراه دارد.
وی اظهارداشت: برخی در خواست ها در حریم و بخشی خارج از شهرها هستند که باید با روش های قانونی ضمن تایید آن، زمینه اشتغال را فراهم آوریم.

زنگانه ادامه داد : تلاش ما افزایش میزان اشتغال در جامعه با تمام روش های قانونی و کاهش بروکراسی های اداری است و در این مسیر تمام دستگاه های اجرایی باید همراهی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خطرات طبیعی در آینده استان، گرد و غبار است که باید با مدیریت درست و اقدامات پیشگیرانه آسیب های آن را به حداقل برسانیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: آنچه جامعه ما  به آن نیاز دارد در حوزه معیشت و اشتغال است.

به گفته وی برداشتن موانع فراروی  تولید کننده ضروری است و اجازه نمی دهیم عواملی مانع تولید شود.

گلستان بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی دارد که ۹۷ درصد آن را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد.

استان گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت ۲ هزار و ۴۱ هکتار دارد.

اقتصاد اصلی ساکنان استان ۲ میلیون نفری گلستان بر پایه کشاورزی استوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha