داوران مهابادی برای قضاوت در مسابقات کشتی ارتش‌های جهان دعوت شدند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "ابراهیم کریمی" و "هژار عباسی" برای قضاوت در رقابت‌های کشتی ارتش‌های جهان در بخش‌های فرنگی و آزاد دعوت شدند.

قرنی مصطفی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) روزهای ۳۰ آبان و یکم آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: با اعلام فدراسیون کشتی، "ابراهیم کریمی" و "هژار عباسی" از داوران درجه یک بین المللی مهاباد جهت قضاوت در این رقابت ها دعوت شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی آزاد در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم در روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز در روز دوشنبه اول آذرماه برگزار خواهد شد.

مصطفی پور اضافه کرد: این ۲ داور مهابادی از نفرات با سابقه کمیته داوران فدراسیون کشتی هستند که در اغلب مسابقات داخلی و خارجی کشتی قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم کریمی نیز رییس هیات کشتی مهاباد و آذربایجان‌غربی است که بیش از ۱۶ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

هژار عباسی، داور بین‌المللی این شهرستان است از سال ۲۰۱۶ موفق به کسب درجه یک داوری کشتی شده و در بیش از ۱۱ مسابقه برون مرزی در رقابت‌های بین‌المللی مختلف قضاوت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha