تبیین دیدگاه نمایندگان بسیج دانشجویی در نماز جمعه ۲۵ استان

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از تجلیل از منتخبان بسیج دانشجویی در نماز جمعه هفته گذشته خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج نمایندگان این تشکل در ۲۵ مرکز استان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، حجت‌الاسلام علی نوری از سخنرانی نمایندگان بسیج دانشجویی در ۲۵ مرکز استان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تجلیل از منتخبان بسیج دانشجویی در نمازجمعه تهران، به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه بسیج دانشجویی در دوم آذرماه ۱۳۶۷ با فرمان حضرت امام‌خمینی(ره)  تشکیل شد، تصریح کرد: برخی از وزیران، استانداران، فعالان بسیج دانشجویی و جوانان بسیجی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، در جمع نمازگزاران، هفته بسیج را گرامی داشتند.

نوری تاکید کرد: بیشتر سخنرانی‌ها در حوزه مطالبه‌گری و در فضای زلال دانشجویی بود که در تهران محسن نراقی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به ایراد سخنرانی پرداخت و در نماز جمعه تهران با حضور علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی، از برگزیدگان بسیج دانشجویی در دو بخش خواهران و برادران تجلیل به عمل آمد.

 وی اضافه کرد: همچنین نام و یاد دو بسیجی دانشجو که در اردوهای جهادی عروج کرده بودند، گرامی داشته شد و از خانواده این دو عزیز نیز در نمازجمعه تهران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نوری گفت: طی سال‌های اخیر به مناسبت‌های مختلف، دانشجویان و طلاب جوان در تریبون‌های نمازجمعه، به عنوان سخنران پیش از خطبه حاضر می‌شوند و ضمن تحلیل و تبیین دیدگاه تشکل خود در مسائل روز، اقدامات و فعالیتهای خود را تشریح می کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در ۱۳ آبان، نزدیک به ۵۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور، شاهد حضور دانش‌آموزان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها بودند و در برپایی نمازجمعه، همراهی و مشارکت و همکاری خوبی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha