۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 941
کد خبر: 84550746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر بسیجی ناب‌ترین مسیر برای خلق رویدادهای سرنوشت‌ساز است 

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: تفکر بسیجی ریشه در نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) دارد و ناب‌ترین مسیر برای خلق رویدادهای سرنوشت ساز است.

به گزارش ایرنا، محمد مهرافزون روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ هفته بسیج در دبستان غیرانتفاعی امام حسین (ع) افزود: ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار، خصوصیاتی هستند که بسیجیان از آنها برخوردار هستند و همین ویژگی ها بود که توانست بسیج را به نیروی پر توان برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزش ها و هنجارها تبدیل کند. 
وی اظهار داشت: مهم ترین و اصلی ترین ویژگی بسیجی، دیندار بودن او است زیرا بسیج مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است. 
مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: دانش آموزان بسیجی شهرستان با توکل به خداوند و استمداد از ارواح مطهر شهدای دانش آموز مدبرانه و امیدوارانه برای عزت، امنیت و سربلندی میهن عزیزمان تلاش کنند و با کسب علم و اخلاق و ادب در پیشرفت جامعه نقش مؤثر و مفیدی داشته باشند.
مهر افزون یادآور شد: بسیج در عرصه های مختلف از جمله امنیتی، رفاهی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، امدادی و بهداشتی منشا خیر و برکت بوده است و تازمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم است هراسی نیست چون بسیجیان در مکتب امام حسین(ع)، امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی تربیت یافته اند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: تفکر بسیجی باید نسبت به گذشته بیشتر در جامعه نهادینه شده و به خصوص در دانش آموزان، این نسل آینده ساز جامعه جاری و ساری شود.    

وی افزود: در ایام کرونا مدیران و آموزگاران بروجردی هم چون یک بسیجی عاشقانه، خالصانه با روحیه جهادی مرد میدان عمل و  مقابله با مشکلات شدند و با وجود شیوع این ویروس و ایجاد مشکلات در نظام آموزشی اجازه ندادند آموزش تعطیل  شود.

حدود ۶۵ هزار دانش آموز در بیش از ۴۳۰ واحد آموزشی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha