دانشگاهیان چهارمحال‌ و بختیاری برای رفع محرومیت از استان آماده‌اند

شهرکرد -ایرنا- کانون دانشگاهیان ایران اسلامی چهارمحال و بختیاری و اندیشکده مجمع نمایندگان استان با اشاره به تعیین استاندار جدید، آمادگی خود را جهت همکاری و زدودن زنگار محرومیت از چهره استان و ایجاد توسعه پایدار اعلام کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی چهارمحال و بختیاری و اندیشکده مجمع نمایندگان استان در اطلاعیه که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کردند: فرزند برومند و نخبه سیاسی و اجتماعی استان جناب آقای دکتر غلامعلی حیدری سودجانی، انتصاب شایسته حضرتعالی که یادگار شهید و از سرداران و فرماندهان دفاع مقدس می‌باشید به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری نشان از تعهد، شایستگی، تجربیات گران‌بها و توانمندی و کارآمدی آن جناب دارد و مایه مباهات و خرسندی است.

در این اطلاعیه آمده است: بدون تردید پیشینه موفق جنابعالی در عرصه‌های مختلف خدمت و نیز سوابق درخشان مدیریتی، جهادی و همچنین تلاش در به‌کارگیری نیروهای توانمند و دلسوز و انقلابی، که سالیان متمادی منزوی و حتی مورد بی‌مهری نیز قرار گرفته‌اند، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار استان خواهد بود.
این اطلاعیه ادامه می‌دهد: اندیشکده مجمع نمایندگان استان متشکل از جمعی از نخبگان و اساتید مطالبه‌گر دانشگاه‌های استان، ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب مبارک، آمادگی دارد به عنوان دیده بان شفافیت  و بازوان فکری ' نقش خود را  جهت همفکری و هم‌اندیشی در مسائل و مشکلات استان به انجام رساند.

امید است با پشتکار و روحیه انقلابی و جهادی جنابعالی تحول و قدم‌های بلندی برای رفع مشکلات مردم نجیب استان برداشته شود.   
در اطلاعیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان نیز آمده است:کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان چهارمحال و بختیاری که متشکل از اساتید انقلابی و ولایی استان با روحیه جهادی است، همان گونه که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نقش خطیر و بی‌نظیر خود را به خوبی ایفاد نمود، ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب مبارک، آمادگی خود را جهت همکاری و زدودن زنگار محرومیت از چهره استان و ایجاد توسعه پایدار را اعلام می‌دارد.
به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری، یکشنبه شب سی‌ام آبانماه از سوی هیات دولت، به عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری تعیین شد که بیست و سومین استاندار این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha