۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84561475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال مهاباد حریف خود را در لیگ دسته یک بانوان کشور شناخت

مهاباد- ایرنا- رییس هیات والیبال مهاباد گفت: قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور انجام شد و تیم استعدادهای درخشان والیبال این شهرستان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.

هیرش وقاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرعه کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها با حضور ۳۸ تیم در فدراسیون والیبال انجام شد و تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی و سه قرار گرفتند.

وی افزود: استعدادهای درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قائم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شد.

رییس هیات والیبال مهاباد اضافه کرد: اعضای تیم هیات والیبال بانوان مهاباد را نفرات بومی این شهرستان تشکیل می دهند و "ساکار نوذری" به عنوان سرمربی هدایت این تیم را در این مسابقه ها به عهده خواهد داشت.

وقاری اظهار داشت: همچنین به درخواست تیم‌های شرکت کننده ۲ تاریخ نوزدهم آذرماه و سوم دی‌ماه برای شروع مسابقات پیشنهاد و قرار شد سازمان لیگ بر اساس نظرات باشگاه‌ها، زمان قطعی را اعلام کند.

به گزارش ایرنا، مرحله نخست مسابقات در هشت شهر برگزار خواهد و مقرر گردیده است تا تیم‌های متقاضی درخواست میزبانی خود را به سازمان لیگ ارسال کنند که شهر مهاباد هم یکی از آنها درخواست کنندگان میزبانی است.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha