۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1558
کد خبر: 84563095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه یزد: مسایل فرهنگی در کنار کارهای عمرانی مدنظر مسئولان باشد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: اقدام عمرانی و اقتصادی لازم است ،باید مسایل فرهنگی نیز به جد مدنظر مسئولان قرار گیرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع تعدادی از مردم بافق در مسجد جامع این شهر افزود: مردم این منطقه افرادی صبور در برابر مسایل مختلف هستند، همواره در کارهای مهم و دشوار در زمینه سازندگی مشارکت فعالی داشتند و سختی‌های بسیاری را در این زمینه تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بافق سرزمین علما و فرهیختگان بزرگی است، ادامه داد: یکی از روحانیان که در مقابل رضا شاه قلدر ایستاد و مقابله کرد و از این طریق صدمه بسیاری دید از بافق بود.

امام جمعه یزد با اشاره به مفاخر، مبارزان و انقلابیون شهرستان عنوان کرد: جوانان خوب و انقلابی بافق در هر مرحله از انقلاب حضور موثر و سازنده ای در همه عرصه‌ها داشته و دارند و حرکت بسیار خوبی در زمینه های مختلف فرهنگی، جهادی، اجتماعی و عمرانی انجام دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به اینکه بافق هم اکنون زمینه‌های بسیار خوبی برای رشد، پیشرفت و توسعه دارد، بیان کرد: عنایتی که خداوند متعال به این منطقه داشت، قرار دادن ذخایر معدنی بسیاری در این شهرستان است ،امیدواریم با برنامه‌های دولت، کمک مسئولان و همراهی مردم، با جدیت، تلاش و کوشش برای پیشرفت عمرانی و فرهنگی بافق و استان افزایش یابد و شاهد حرکت جهادگونه برای پیشرفت شهرستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: دشمن برای همه ابعاد زندگی ما برنامه ریزی کرد ،باید مراقب بود، نتواند به اهداف خود دست پیدا کند و خانواده‌ها تلاش کنند مقابله با حرکات و هجمه‌های دشمن را از خانه‌ و خانواده آغاز کنند.

ناصری تصریح کرد: اگر به فکر مسایل فرهنگی، دین ،آینده و سازندگی کشور نباشیم، صدمه جدی خواهیم دید ، هم اکنون شرایط فراهم است و دولت برای انجام این برنامه ها پای کار است و با توجه به اینکه مسایل فرهنگی همواره دغدغه رهبر معظم انقلاب است باید همه پای کار باشند و تمامی تلاش خود را برای امور فرهنگی و دینی به کار گیرند.

در گزارش ارسالی به برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان یزد به بافق اشاره ای نشده است. 

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha