فرماندار کرمانشاه: بیشترین تقاضاها در ملاقات مردمی مربوط به اشتغال است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اشتغال یکی از معضلات این استان است، گفت: در ملاقات‌های مردمی هم بیشترین مراجعات مربوط به بیکاری و تقاضای اشتغال است.

«فضل الله رنجبر» روز پنجشنبه در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت و برای حل برخی از مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از مراجعات نیز مربوط به تقاضای دریافت تسهیلات است اظهار داشت : کمبود خدمات شهری، بهداشتی و درمانی، مشکل معابر و حمل و نقل عمومی نیز از مهم‌ترین و محوری ‌ترین درخواست‌های مردم است که باید با پیگیری مدیران مربوطه هرچه سریعتر مرتفع شود.

فرماندار کرمانشاه سپس یکی از اهداف دیدارهای مردمی را تدوین برنامه‌ای جامع برای آینده عنوان کرد و گفت: به وجود آوردن بستری بدون واسطه برای طرح دغدغه‌ها، اطلاع از مسائل و مشکلات مردمی و لمس مشکلات مردم، از جمله اهداف مهمی است که در دیدارهای مردمی دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد کرد: مردم می خواهند در برخی موارد بدون واسطه درخواست‌های خود را مطرح کنند از این رو دیدارهای مردمی در تسریع و رفع مشکلات نقش ویژه‌ای دارد.

در جلسه ملاقات مردمی فرماندار کرمانشاه ۸۲ نفر از شهروندان کرمانشاهی مسائل و مسکلات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha