۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۸:۳۱
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 84563662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ مرکز خرید اموال مسروقه در زاهدان پلمب شد

۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۸:۳۱
کد خبر: 84563662
۶ مرکز خرید اموال مسروقه در زاهدان پلمب شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان از شناسایی و پلمب ۶ مرکز ضایعاتی خرید و فروش اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت: طی چند ماه گذشته با توجه به ارائه الگوی صیانت از اموال و تاسیسات عمومی مورد استفاده مردم از طرف دادستانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تخصصی با حضور روسای کلانتری‌ها،مسوولان ادارات و شرکت‌های متولی اموال عمومی توسط این معاونت و همچنین الزام به تشکیل گشت‌های مشترک با محوریت مراقبت حداکثری، در سه ماه اخیر ۶ واحد ضایعاتی پس از شناسایی دقیق و احراز اینکه اقدام به خرید اموال مسروقه تاسیسات عمومی مورد استفاده مردم می‌کردند با دستور قضایی پلمب و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی به دادسرا معرفی شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال نظارت پایدار و مستمر با مشارکت تمام نهادها و اداراتی که به طور عمومی به مردم خدمت رسانی می‌کنند در دستورکار جدی دادستانی قرار گرفته و ضمن برگزاری جلساتی با محوریت نظارت و پیگیری حقوق عامه، به نحو صریح مطالبات به حق مردم از سوی مدعی‌العموم به اطلاع آنان رسیده و به صورت منظم هر ماه گزارش صیانت از اموال و تاسیسات از مدیران و مسوولان مربوطه گرفته می‌شود.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: این کار کماکان ادامه دارد تا روند آماری سرقت و تخریب‌ها کاملاً روشن شده و اقدامات پیشگیرانه و صیانتی انجام شود.

وی تاکید کرد: دادستانی زاهدان اقتضای آن را دارد که علاوه بر تعلیم آموزش‌های لازم به ضابطان عام و خاص دادگستری، به مدیران و مسوولان مربوطه نیز تذکراتی جدی دهد که اموال و تاسیسات عمومی در اختیار آنان، امانت عمومی و شرعی بوده و در صورت احراز خیانت، طبق دستورالعمل ترک فعل مدیران اقدام قانونی و قضایی متناسب صورت گرفته و به اطلاع عموم نیز رسانده می‌شود.

احمدزاده ادامه داد: تمام ضایعاتی‌ها و خریداران اشیای دورریز و به اصطلاح "لاک" هوشیار باشند که به هیچ وجه این قبیل وسایل را که احتمال سرقتی بودن دارد خریداری نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha