۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84563748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ هزار راس دام در استان قزوین بیمه شدند

۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۰
کد خبر: 84563748
۷۰ هزار راس دام در استان قزوین بیمه شدند

قزوین-ایرنا - معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی قزوین گفت: ۷۰ هزار راس دام سبک و سنگین دامداران استان امسال تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفته‌اند.

محمد طهرانی ها روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: پوشش بیمه دام و طیور و محصولات کشاورزی، ریسک و مخاطرات فعالیت های این بخش را کاهش داده و باعث آرامش خاطر کشاورزان و دامداران می شود.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: پوشش بیمه دام و طیور و محصولات کشاورزی با پرداخت حداقلی حق بیمه نسبت به غرامت ها با هدف حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی از کشاورزان انجام شده است.

این مسوول یادآور شد:مهلت بیمه گذاری محصولات کشاورزی تا پایان ماه جاری تعیین شده است بنابراین کشاورزانی که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند می توانند با مراجعه به نمایندگی های جهاد کشاورزی یا شعب بانک کشاورزی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 صندوق بیمه محصولات کشاورزی تشکیلاتی دولتی و زیرمجموعه بانک کشاورزی است که با هدف کمک به پایداری تولیدات باغی، زراعی و دام و طیور و جبران خسارات وارده به این بخش از محل حوادث غیرمترقبه به فعالیت می پردازد. 

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای حدود ۸۰ هزار بهره بردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha