۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84563797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده برفگیر هراز روان است

۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84563797
تردد در جاده برفگیر هراز روان است

تهران-ایرنا- رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در جاده های برفی و یخ زده هراز و فیروز کوه روان است و گره ترافیکی مشاهده نشده است.

ایرج کهریزی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف و باران شب گذشته، سطح جاده های هراز و فیروز کوه را لغزنده کرده و شاهد کندی تردد در جاده های کوهستانی منتهی به استانهای شمالی هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی رانندگانی که در جاده های هراز و فیروز کوه تردد دارند، تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به مسدود شدن جاده چالوس در شب گذشته اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح امروز با کمک عوامل راهداری و پلیس راهور این مسیر باز گشایی شده است.

کهریزی با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راهور، توضیح داد: این طرح یکم آذر ماه در دانشگاه پلیس آغاز و از سوم آذر در جاده ها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در طرح زمستانه پلیس راهور، اکیپ های ما در گردنه های برفگیر محور هراز در سرازیری دلیچای ، محدوه امین آباد و گردنه گدوک به صورت پیوسته با عوامل راهداری حضور دارند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بر اساس مشاهدات از شب گذشته تاکنون در جاده های کوهستانی و برفگیر هراز و فیروز کوه حادثه ای گزارش نشده است.

کهریزی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر مسیرها، توضیح داد: در محورهای امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم ،تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز و فیروز کوه، روان و عادی در جریان است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای  کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند، قبل از شروع مسافرت از به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم و غذای کافی، باک پر از بنزین و اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو وارد محورها شوند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: ماموران پلیس راهور از ورود خودروهایی که تجهیزات زمستانه به همراه نداشته باشند به مسیرهای کوهستانی و برفی جلوگیری می کنند.

کهریزی توصیه کرد: رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی درحدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha