۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84564721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه انتظامی از کردستان

۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 84564721
خبرهای کوتاه انتظامی از کردستان

سنندج - ایرنا- توقیف کامیون‌های حامل چوب قاچاق درقروه، کشف خودرو ۳۰ میلیاردی قاچاق در" کامیاران"، دستگیری سارق محتویات داخل خودرو وکشف ۱۲ فقره سرقت در سنندج و کشف کالای قاچاق میلیاردی در بیجار چند خبر از نیروی انتظامی کردستان است.

به گزارش ایرنا،  فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت:ماموران پلیس آگاهی، حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه  کامیون حامل بار قاچاق مشکوک و خودرو ها را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا صفری با بیان اینکه با هماهنگی قضایی در بازرسی از کامیون‌های مورد نظر ۱۹تن چوب قاچاق کشف شد، ضمن اینکه در این عملیات متهامان دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: کارشناسان ارزش این مقدار چوب قاچاق را ۳۷۰ میلیون ریال برآورد کردن.

کشف خودرو۳۰ میلیارد ریالی قاچاق در کامیاران 

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید میر جلیلی شهرستان کامیاران در حین کنترل محور کامیاران - کرمانشاه  به یک دستگاه خودرو مرسدس بنز با پلاک گذر موقت مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سردار علی آزادی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک مربوط به خودرو، متوجه قاچاق و غیر مجاز بودن خودرو و جعلی بودن پلاک آن شدند.

وی با اشاره به دستگیری راننده وانتقال خودرو به پارکینگ و معرفی متهم به مرجع قضایی، گفت: ارزش ریالی این خودرو توسط کارشناسان مربوطه۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: پلیس با هرنوع قاچاق به صورت قاطعانه برخورد و به قاچاقچیان اجازه فعالیت نمی دهد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو وکشف ۱۲ فقره سرقت در سنندج

رییس پلیس آگاهی کردستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در ارتباط با قطعات  ومحتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالله فاتحی با بیان اینکه کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی سارق شدند، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری شگردهای پلیسی، با هماهنگی قضایی یک سارق را درعملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به ارزش ریالی سرقت های کشف شده که بالغ بر۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی وسپس روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در بیجار

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با  کار اطلاعاتی دقیق یک خودرو حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار شناسایی کردند.

سرهنگ شهریار قربانی  با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، چهار هزار و ۹۷۹ توپ البسه و ی هزار عدد فندک خارجی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۱ میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی نتیجه تعامل با شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص قاچاق کالا را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در دهگلان

فرمانده انتظامی دهگلان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی صلوات آباد این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل چوب، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ یوسف درویشی افزود:  پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از کامیون‌های مورد نظر ۱۰ تن چوب قاچاق کشف ویک  نفر متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب ‌ای کشف شده را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: قاچاق چوب  ضربه سنگینی به طبیعت است لذا از شهروندان درخواست می‌شود هر گونه قاچاق چوب و موارد مشابه را به مرکز فوریت‌های پلیس شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha