۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84565096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تالار پذیرایی در سنندج پلمب شد

۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84565096
۲ تالار پذیرایی در سنندج پلمب شد

سنندج - ایرنا - رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: در راستای نظارت بر فعالیت اصناف چهارگانه، ۲ تالار پذیرایی به دلیل بی توجهی به رعایت پروتکلهای بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

دکتر جهانبخش یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: رعایت پروتکلهای بهداشتی یک وظیفه ملی است که مختص به فرد وگروه خاص نیست و تمامی افراد جامعه موظف به رعایت این اصل مهم و امانتداری سلامت همنوعان خود هستند.

وی افزود: با بازرسی مستمر از اماکن عمومی و تالارهای پذایرایی برابر قانون با متخلفین و تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد خواهد شد که در این راستا  ۲ باب تالار عروسی به علت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی با نیابت قضایی پلمب شد.

رییس مرکز بهداشت سنندج با اشاره به کشف و ضبط ۵۷۵ کیلو گرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در این شهرستان اضافه کرد: روند اقدامات نظارتی بصورت خاص همچنان ادامه داشته و ۲۲ اکیپ مشترک گشت ستادی از ۱۱۹ واحد صنفی وکارشناسان وبازرسین محیط از ۸۳۵ مرکز صنفی مختلف بازدید کردند.

دکتر یوسفی افزود: در راستای نظارت بر سلامت عرضه مواد غذایی و خوراکی آماده در مراکز یاد شده ۲۲۸ مورد بازدید از صنوف، انجام و پنج مورد مواد خام و پخته (آماده عرضه ) جهت تایید سلامت مورد نمونه برداری قرار گرفت.

وی به صدور اخطاریه‌های بهداشتی به صنوف خاطی اشاره کرد و گفت: در  این بازدیدها ۲۱ واحد صنفی که به دلایل مختلف در اجرای کامل پروتکلهای بهداشتی کوتاهی کرده بودند اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت کردند تا در کمترین زمان ممکن، مشکلات بهداشتی را رفع کنند.

دکتر یوسفی با دعوت از افرادی که تاکنون نسبت به ایمن سازی خود از طریق انجام واکسیناسیون بر علیه کرونا اقدام نکرده اند خواست تا به منظور حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان در سریعترین زمان ممکن، نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

 طی هفته گذشته ۶۷۷ تعداد  نفر از شهروندان سنندجی در مراکز نمونه‌گیری، تست کرونا دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha