۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84565853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهمین دوره جشنواره موسیقی استانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری دهمین دوره جشنواره موسیقی این استان همزمان با دومین دوره جشنواره موسیقی مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعید نوریان روز یکشنبه با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مشگین‌شهر، برگزاری این جشنواره را در شناسایی و معرفی هنرمندان و گروه‌های موسیقی تاثیرگذار دانست و گفت: این جشنواره مقدمه برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه موسیقی در مشگین‌شهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان موسیقی مشگین‌شهر در کنار هنرمندان تجسمی، سینما، عکاسی و نمایش حضوری موفق در برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی- هنری دارند، افزود: موسیقی در این شهرستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امید می‌رود با برگزاری این جشنواره به صورت استانی، بخشی از ظرفیت‌های هنرمندان این خطه نشان داده شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل رونمایی از پوستر دهمین دوره جشنواره موسیقی استانی اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: فراخوان این جشنواره که قرار است در بخش‌های موسیقی اصیل ایرانی، موغام آذربایجانی و پاپ برگزار شود، به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی اظهار کرد: محمد نقوی، رئیس انجمن موسیقی در جریان نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره استانی موسیقی در مشگین‌شهر به عنوان دبیر این دوره از جشنواره انتخاب شده است.

نوریان با اعلام اینکه دهمین دوره جشنواره موسیقی این استان و دومین دوره جشنواره موسیقی مشگین‌شهر در بهمن سال‌جاری برگزار می‌شود، خواستار حضور گروه‌های موسیقی همه شهرستان‌های استان اردبیل در این رویداد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha