بیش از ۴ هزار خانوار سردشتی زیرپوشش سامانه امداد هوشمند قرار می‌گیرند

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: چهار هزار و ۱۸۷ خانوار تحت پوشش این نهاد در این شهرستان زیرپوشش سامانه امداد هوشمند و کارآمد (سها) قرار می گیرند.

حسین خضری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست، بلکه افراد می‌توانند نیازهای خود را از طریق سامانه امداد هوشمند با نشانی  soha.emdad.ir و یا  smart.emdad.ir از طریق اینترنت با گوشی همراه یا مراجعه به دفترهای پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر شماره ملی، کد پستی صحیح محل سکونت و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی ضرورت دارد.

رییس کمیته امداد سردشت اضافه کرد: چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بسترهای الکترونیکی و تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه از اهداف راه اندازی این سامانه است.

خضری با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند می‌تواند نیازسنجی واقعی نیازمندان را شناسایی کند، بیان کرد: اجرای این طرح در استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه کمک شایانی می‌کند.

وی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خواست تا جهت ثبت اطلاعات فردی در این سامانه هرچه سریعتر به این نهاد مراجعه و با مددکار مربوطه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اتاق خبر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha