پرستاران در راه سلامت به مردم همواره ثابت قدم بوده‌اند

کرمانشاه- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پرستاران در چهار سال اخیر اثبات کردند که در راه خدمت به مردم و جهاد در راه سلامت مردم همواره ثابت قدم بوده‌اند.  

دکتر «بهمن روشنی» عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت روز پرستار افزود: خدمات و امداد رسانی های کادر درمان و پرستاران در ایام زلزله سال ۹۶ و همچنین ایثار و از خودگذشتگی در نجات بیماران در پاندمی کرونا نشان از فداکاری این عزیزان بوده و در تاریخ ثبت شده است.  

وی گفت: خدمات پرستاری استان در چهار سال اخیر از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده که آمار و اطلاعات مربوط به شاخص های رسمی تایید کننده این موضوع است.  

رییس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم گفت: خدمت پرستاری کاری بسیار طاقت‌فرسا بوده که فقط با وجود عشق و علاقه به درمان و نجات جان بیماران می‌تواند پاسخگوی تمام مشکلات و دشواری‌های آن باشد.

دکتر «ویسی رایگان» افزود: پرستاری استان کرمانشاه از پیشروترین بخش‌های پرستاری کشور از نظر شاخص‌های شناخته شده است.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه دارای ۱۸ بیمارستان دولتی و خصوصی با سه هزار و ۶۶۸ تخت است که سه هزار و ۳۲۳ پرستار در بخش‌های بالینی این بیمارستان‌ها مشغول ارایه خدمات پرستاری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha