سرمربی بسکتبال دختران گرگان: تجربه عامل پیروزی بر امرتات بود

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال دختران شهرداری گرگان تجربه بازیکنانش را عامل پیروزی در وقت اضافه مسابقه هفته هفتم لیگ برتر با تیم‌ امرتات تهران دانست.

نیکا بیک‌لیک‌لی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی رفت را با یک اختلاف (۶۹ بر ۶۸) بردیم که این‌ حداقل اختلاف باعث ایجاد انگیزه بیشتر و تلاش برای تکرار پیروزی در بازی عصر امروز بود.

تیم‌ بسکتبال دختران شهرداری گرگان عصر روز چهارشنبه در هفته هفتم دور مقدماتی رقابت‌های بسکتبال لیگ‌ برتر بانوان باشگاه‌های کشور با نتیجه ۶۶ بر ۶۱ تیم امرتات تهران را شکست داد.

وی ادامه داد: در نیمه اول برنامه های دفاعی کادر فنی به خوبی در زمین اجرا شد اما در حمله کم فروغ بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال دختران شهرداری گرگان گفت: در کوارتر سوم و چهارم سیرنزولی داشتیم اما در وقت اضافی شاگردانم تاکتیک مورد نظر کادر فنی را پیاده کردند و به همین دلیل پیروزی را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: اگر چند بازیکن اصلی تیم از جمله پریسا کرمی، مریم حبیبی‌زاده، فاطمه گلاب‌گیر و نیلوفر مفیدی را به دلیل پایان محدودیت خطایی از دست نمی دادیم کار راحت تری برای شکست این تیم جوان و دونده داشتیم .

وی در خصوص سه مسابقه آینده تیمش بیان کرد: روی کاغذ و به دلیل مقایسه سطح تجربه و هزینه های انجام شده نسبت به تیم‌های شیمیدر قم و گروه بهمن تهران  (حریفان بعدی) کمی ضعیف‌تر هستیم اما به پیروزی در همه این دیدارها خوشبین هستیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha