طرح کسب و کار پایدار خانواده محور به زودی رونمایی می‌شود
عکس تزیینی

خرم‌آباد - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طرح کسب و کارهای پایدار خانواده محور تدوین شده است و در هفته‌های آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در سفر به لرستان و جلسه با نماینده زنان کار و بررسی مسایل و مشکلات آنها در محل فرمانداری شهرستان دلفان بیان کرد: این طرح یک برنامه جامع توانمندسازی و آسیب زدایی است.

وی ادامه داد: زنان شهرستان دلفان با مشکل کار، اشتغالزایی و کارآفرینی مواجه هستند و با توجه به شرایط لرستان، این استان به عنوان پایلوت ( نمونه آزمایشی) طرح با مرکزیت دلفان انتخاب می شود.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کار و اشتغالزایی موجود بانوان در شهرستان دلفان اظهار داشت: زنان ستون و تکیه گاه خانواده هستند و باید برای پایداری، رشد و توانمند شدن خانواده تلاش فراوانی صورت گیرد.

خزعلی ادامه داد: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده طی هفته های آینده طرح کسب و کارهای پایدار خانواده محور را با تاکید بر حضور زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان رونمایی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مسایل طلاق، خودکشی و دیگر آسیب ها باید بررسی و با ایجاد شرایط لازم، شهرستانی نمونه در سراسر کشور معرفی شود.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور قرار است جمعه ۱۹ آذر به همراه برخی از وزرا و مسوولان کشوری در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان سفر کند و برنامه های سفر ۲ روزه خزعلی نیز در همین راستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha